EtusivuTuotehakuTuoteluetteloAlennuskoriOstoskoriToimitusehdotTietoa tuotteistain English

Career practitioners’ conceptions of social media and competency for social media in career services


Jaana Kettunen

Saatavana vain verkosta / Only online version (PDF)

New technologies and social media offer important opportunities for improving career services. However, they also create demand for new competency among career practitioners.

This study presents an overarching examination of career practitioners’ varying conceptions of social media and competency for social media in career services. Knowledge of such variation can support successful use of social media in career services by informing theory, practice, and training in the field. The study addresses practical and policy implications, as well as directions for future research.

Studies 32

Julkaisuvuosi: 2017 | Laajuus: 119 sivua | ISBN: 978-951-39-7 | Tuotekoodi: T032

Hinta: 0,00 euroa

Takaisin


Sähköpostilla:
ktl-asiakaspalvelu@jyu.fi
Puh 040 805 4276

Koulutuksen tutkimuslaitos
Asiakaspalvelu
PL 35
40014 Jyväskylän yliopisto




Suomen kasvatustieteellisen seuran julkaisut
Koulutuksen arviointineuvoston julkaisut
Soveltavan kielentutkimuksen keskuksen julkaisut
Julkaisu- ja viestintätiimi
Haluatko tietoa uusimmista tutkimustuloksista?

Tulosta sivu Palaute Koulutuksen tutkimuslaitoksen sivuille Jyväskylän yliopiston sivuille